Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Don't stop dreaming. Dreams Never End !



Σήμερα εκτός του ότι βοηθήσατε τη συμμετοχή μου να απογειωθεί με +120 ψήφους σε μια μέρα και να φτάσει στην 5η θέση μεταξύ 55 συμμετοχών, με συγκινήσατε και σας ευχαριστώ... Τα σχόλια στις κοινοποιήσεις σας ήταν καταπλητικά. Δυο συγκεκριμένα μου φέραν ένα απίστευτο κόμπο στο λαιμό... Αυτό του Ikonomou Dimitris & του Παναγιώτης Γαρίδης το "ένα βίντεο που δείχνει την "μετάλλαξη του" από άνθρωπο του καναπέ σε τριαθλητή, μαραθωνοδρόμο!


Και κάπως έτσι ήμουν. Ελείψει προτύπων, ιδεών, οράματος κι ονείρων είχα αφεθεί στην απόλυτα καθιστική ζωή και κινδύνευα από το γνωστό αδηφάγο τέρας με τα τρία πρόσωπα που σου κλείνουν πονηρά το μάτι προσφέροντας σου γεύση, απόλαυση και χαλαρότητα, τη γνωστή σεσημασμένη εγκληματική τριάδα σουβλάκι-φραπές-καναπές.


Θέλεις ο καιρός που περνούσε και τα διάφορα προβλήματα υγείας άρχισαν να χτυπούν τη πόρτα, θέλεις οι χρονικές συμπτώσεις με φίλους όπως ο Evangelos Tzougouloglou που με ξαναέβαλε το 2011 στην ιδέα του να κάνω ποδήλατο στη μεγαλούπολη, θέλεις οι ιδέες που σου εμφύτευαν φίλοι με μια απλή προτροπή (Akis Vasiliadis που πίστεψε ότι μπορώ να κάνω 200km με το ποδήλατο κι ας ήμουν σε μέτρια φυσική κατάσταση), που το ασυνείδητο επεξεργάστηκε στο παρασκήνιο μέχρι να γίνει δική μου ιδέα, στόχος και έπειτα να γίνει πράξη...


θέλεις οι εμπνεύσεις του διαδικτύου που μου χάρισαν απλόχερα διάσημοι ξένοι αθλητές όπως ο Dick Hoyt που έτρεχε πάντα με τον τετραπληγικό του γιό σε αγώνες τρεξίματος αλλά και σε Ironman..


Θέλεις τα αξιαίπαινα παραδείγματα των θαυμάσιων Ελλήνων όπως ο δρομέας υπεραποστάσεων Γιάννης Κούρος με τα αξεπέραστα ρεκόρ, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές τριάθλου Christos Garefis αλλά και Vassilis Krommidas ...


Όλα και όλοι παίξαν το δικό τους ρόλο σαν μια ορχήστρα που σύνθεσε διάφορες φωνές με αρμονία και έγιναν στο τέλος κάποιο είδος μελωδίας στο μυαλό μου με δυο στόχους. Του να μη σταματώ να προχωρώ στον αθλητισμό για τη διατήρηση και βελτίωση της φυσικής κατάστασης και σημαντικότερο ...του να μη σταματώ να ονειρεύομαι...


Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη!

Γιώργος
 To Ironman my friends !  
💥Vote for me on Polar’s competition! 💥
💥Dreams never end! 💥
💥  http://60secondstokona.polar.com/entry/90  💥



Previous
Next Post »