Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

8ο Τρίαθλο Πάρου και mini Aquathlon στο Περιβαλλοντικό Πάρκο Πάρου




 8ο Τρίαθλο Πάρου 

Να ένας ακόμη αγώνας  που παρουσιάζει ιδιαίτερο γεωγραφικό ενδιαφέρον και μπορεί να συνδιάσει "Διακοπές Σεπτεβρίου - Λογικές off season τιμές -  τρίαθλο".




Ένα καλό του να είμαι στη διαχείριση του Triathlon Friends Greece facebook group είναι ότι πολύ πολύ συχνά ψάχνω για αγώνες που δεν έχουν ξεφύγει της προσοχής μου ή δέχομαι πληροφορίες για αυτούς από φίλους και γνωστούς και τους καταχωρώ στο ενιαίο καλεντάρι εκεί και έπειτα και στο τοπικό σύνδεσμο ΕΔΩ, στο άνδρο εξιστόρησης ιστοριών ερασιτεχνικού αθλητισμού "Απογείωση".


Και φυσικά πριν από όλους ... βλέπω τους νέους πιθανούς τριαθλητικούς προορισμούς που προκύπτουν και μου αρέσει να αιφνιδιάζω τους φίλους μου με ερωτήσεις του στυλ 
-"Θα πάμε στο τρίαθλο Πάρου;;;" ώστε να τους αφήνω να ψάχνονται για το πότε ανακοινώθηκε ο αγώνας αυτός! :-)



Η διοργάνωση φέτος γίνεται την τρίτη Κυριακή του Σεπτεμβρίου στις 17 του μηνός και θα υπάρχει και mini Aquathlon αγώνισμα πέρα του τριάθλου. Περισσότερες λεπτομέρειες για τη διοργάνωση αναμένονται αυτές τις μέρες και θα αναρτηθούν στο επίσημο site του Περιβαλλοντικού Πάρκου Πάρου 


Και τέλος παρακολουθώντας το  κλιπάκι που βρήκα στο youtube (ΟΧΙ δικό μου) από παλιότερη διοργάνωση του 14' έχω να σημειώσω το εξής :


  • Κολύμπι σε κλειστό κόλπο
  • Παίρνουν μέρος ποδήλατα MTB  αλλά και δρόμου καθώς έχει άσφαλτο
  • Τρέξιμο σε μονοπάτι !
  • Υψομετρικά


















Previous
Next Post »