Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Θα προπονηθείς επιτέλους για τον αγώνα βρε όργιο?

Ο Master Trainer μου, Yoda, αποφάσισε ότι ο καλύτερος τρόπος να κάνουμε λίγο εντατική λιποδιάλυση είναι να κάνουμε λίγοοοοο προπόνηση στον καύσωνα!







Ημερολόγιο ηλεκτρονικού αεροδρομίου "Απογείωση". Έτος 2017. Ημέρα 182. Ώρα 18η.


Ο Master Trainer μου, ο Yoda, έχοντας δει ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ έχω χαλαρώσει (προπονητικά-διατροφικά) μετά τις συμμετοχές στα τρίαθλα Almiraman + Chaniathlon,  αποφάσισε ότι ο καλύτερος τρόπος για λίγο εντατική λιποδιάλυση είναι να κάνω λίγοοοοο προπόνηση στον καύσωνα!



Είναι απόγευμα, η θερμοκρασία είναι σε φυσιολογικά επίπεδα για κόλαση, και τώρα που δρόσισε έξω έχει μόνο 39 βαθμούς.   Το πρόγραμμα μου, του Yoda, κάποιου τέλος πάντων, δεν έχει και πολύ σημασία,  λέει ότι πρέπει να κάνω μια ώρα στροφάρισμα στο προπονητήριο... Χωρίς εντάσεις, χωρίς διαλλειματικές. 
Μόνος στόχος να παραμείνω σε αερόβια ζώνη. Όπως τη λέει το Polar Heart Zone 3.



Τα όπλα μου?

  1. Ποδήλατο.
  2. Cyclops Fluid 2 
  3. νεράκι του θεούλη
  4. Ανεμιστήρας

(φυσικά δεν έκανε κάτι σπουδαίο ο ανεμιστήρας, ίσα που δε με άφηνε να ιδρώνω στο πρόσωπο και στο θώρακα...)







Το ημερήσιο Activity εκτοξεύτηκε στο 162%. Λογικό ήταν με μια ώρα αερόβια άσκηση. Συνήθως το 100% το πιάνω με μόλις 35 λεπτά αερόβιο τρέξιμο ή 45 λεπτά ποδήλατο. (άμεσα σχετίζεται το βάρος, η ηλικία, το επίπεδο fitness, δεν είναι κανόνας για όλους φυσικά....)




... Το προσωπικό μου Paincave. Κανονικά κάπου εκεί μπαίνει και ένα laptop...!



















Το αποτέλεσμα στο Polar V800.

Η μέση ταχύτητα δεν έχει σημασία, ήταν κάπου 25 νομίζω? Ο στόχος μου εξάλλου ήταν α) να μη πεθάνω β) να μείνω σε ζώνη 3.


Polar V800. Todays Activity 163.  53 minutes in HR Zone 3. Avg heart rate 133


Κατανάλωσα ολόκληρο μπουκάλι 750ml νερό όλη την ώρα...

Ήταν άλλη μια προπονητική ... σαουνοθεραπεία ενόψει αγώνα τριάθλου που έρχετα !  (το μόνο που με καθησυχάζει είναι ότι ο αγώνας γίνεται σε υψόμετρο και απόγευμα..)



Ρίξε μια ματιά και σε αυτό :

 ---------------------------


Εσύ γράφτηκες στο NewsLetter του Blog Απογείωση?

Εσύ γράφτηκες στο NewsLetter του Blog Απογείωση?

Να το πατήσω ή να μη το πατήσω;Να το πατήσω ή να μη το πατήσω;

Previous
Next Post »