Life is too short to wait. Live Today!

Life is too short to wait. Live Today!

Racefinder.gr - Σατιστικά αγώνων τριάθλου Sprint απόστασης 2016





Μετά από αρκετή σκέψη καθώς έχω τρέξει μόνο σε 2 αγώνες (από τους 6) σε κατηγορία sprint μέσα στο 2016 αποφάσισα να παραγγείλω τα δικά μου στατιστικά από το Racefinder.gr.









Οι λόγοι ήταν δυο.

Καταρχάς η περιέργεια να δω τα statistics και τα Executive summary conclusions που λέγαν και οι γιαγιάδες στο γνωστό σπότ

https://youtu.be/6tHytELufCg


Και δεύτερο το να δω το που βρίσκομαι σε σχέση με το μέσο όρο των συμμετεχόντων, αυτές τις λαομάζες πρόθυμων age groupers που ρίχνονται στη μάχη του τριάθλου. Και μια σημείωση εδω. 1000+ συμμετέχοντες σε sprint το 2016! Απίστευτο!

Οπότε το να δω που είμαι σε σχέση με το μέσο όρο έχει για μένα προσωπικά ένα νόημα. Κι αυτό γιατί τα αποτελέσματα των πρώτων ούτως η άλλως τα βλέπω με μια ματιά στις σελίδες των διοργανωτών. Το αποκλείω όμως το να αφιέρωνα χρόνο να φτιάξω πίνακες με αποτελέσματα και τους μέσους όρους χρόνων του αγώνα που πήρα μέρος. Γιατί δεν είναι μια απλή λίστα με το συνολικό χρόνο ολοκλήρωσης του αγώνα αλλά περιέχει και επιμέρους πληροφορίες με τους χρόνους σε κολύμβηση, Τ1, ποδηλασία, Τ2, τρέξιμο.

Πρώτη εντύπωση. Το αρχείο που μου ήρθε με email από τη racefinder.gr ήταν σε μορφή .ppsx και το υπερεργαλείο iPhone το οποίο δε μπορεί να το διαβάσει σωστά.




Δεν έκατσα να ψάξω για συμβατό και δωρεάν App που να το διαβάσει. Αρκέστηκα σε δημιουργική υβρεολογία για την αμερικανιά των 700€ που έχω για τηλέφωνο και μπήκα στο Google. Ευτυχώς σε 1' βρήκα online converter που μου έκανε τη δουλειά :-)


https://www.freepdfconvert.com/


Και πλέον έχω το αρχείο .pdf έτοιμο για μελέτη!

14 σελίδες PDF με διαγράμματα και λεπτομέρειες!





Με τη πρώτη ματιά στον πρώτο πίνακα βλέπω ότι κοντεεεεύω να φτάσω το μέσο όρο από άποψης αποτελεσμάτων όλων των αγώνων καθώς βρίσκομαι στο 96,12% με μέσο χρόνο τερματισμού στους δυο αγώνες που έτρεξα με 01:32:09 ενώ ο μέσος χρόνος τερματισμών των αθλητών όλων των αγώνων sprint βρίσκεται στο 01:28:34.

Φυσικά επηρεάζει το ότι τα δικά μου αποτελέσματα αφορούσαν τη Ψάθα (01:27:38) και τη Σύρο (01:36:40 με τα υψομετρικά της. Σίγουρα τρέχοντας σε δυο "flat" αγώνες στο ποδηλατικό κομμάτι θα είχα καλύτερο αποτέλεσμα. Δε ξέρω βέβαια και πάλι. Από άποψη fun/smile for money ratio θα προτιμούσα μια ακόμη περιπέτεια "Σύρος" με τεχνικό κομμάτι στο ποδήλατο παρά κάτι άλλο.








Στο δεύτερο πίνακα έχει σύγκριση με τους καλύτερους χρόνους των αθλητών. Όπως λέει και το τραγούδι "Ποιός να συγκριθεί μαζί σου"!

Ευτυχώς είναι τόσο ωραίο το τρίαθλο που πανηγυρίζουμε και ενα τερματισμό πέρα από τη κατάταξη. Να το διασκεδάζουμε πάνω απ'όλα, σωστά;

Έπειτα υπήρχε ένα θέμα με το Τ1 &Τ2 καθώς στη Ψάθα δεν είχαν καταγραφεί αυτές οι πληροφορίες στα αποτελέσματα. Αυτό δεν αφορά την επεξεργασία δεδομένων αλλά τα αποτελέσματα από την αντίστοιχη διοργάνωση. 🙄

Στα υπόλοιπα μεμονομένα αποτελέσματα είδα πως είμαι σε σχέση με τους υπόλοιπους ! Το κολύμπι μου πάσχει ΠΟΛΥ καθώς μακράν είναι κάτω από το μέσο όρο των αγώνων. Ενώ στο ποδήλατο και στο τρέξιμο τα καταφέρνω αξιοπρεπώς.

Και τώρα η ώρα για τα Executive summary conclusions.

Είμαι 94κιλά. Είναι τέλη Νοέμβρη του 2016 τώρα που γράφω αυτά τα λόγια.

Εύχομαι του χρόνου τέτοια εποχή να μπορώ να υπερηφανεύομαι και για μια μείωση του βάρους αλλά και καλύτερα αποτελέσματα σε ένα επόμενο racefinder.gr Statistics Sprint report 2017!

Έχω μια χρονιά να το παλέψω τόσο προπονητικά όσο και διατροφικά!


ΥΓ. Θα προτιμούσα να είχα τρέξει σε περισσότερους αγώνες sprint ώστε να έχω και πιο συγκρίσιμα αποτελέσματα γιατί φέτος έτρεξα σε 2 sprint, 1 Olympic, 1 semilong & 1 Half. Tutti frutti. Για την ακρίβεια έτρεξα 3 sprint αλλά το 3ο ήταν στη Χαβάη με δυστηχώς μόνο 3,5 χλμ τρέξιμο και με νοικιάρικο ποδήλατο οπότε δε θεωρώ ότι μπορώ να το χρησιμοποιήσω για διεξαγωγή συμπερασμάτων. 🤔
ΥΓ2. Άξιζε το κόστος της υπηρεσίας;

Για μενα ναι. Είναι ένα κίνητρο να ασχοληθώ πιο σοβαρά το να δω που βρίσκομαι και του χρόνου να προσπαθήσω να περάσω και να ξεφύγω από το μέσο όρο.

























Και τώρα η σύγκριση με τους καλύτερους.



















Previous
Next Post »